Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carduri emise instant pentru populatia din Indonezia

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Locuintorii celor mai indepartate colturi din Indonezia vor avea acces la servicii bancare prin intermediul unor carduri emise instant, chiar la domiciliu.

Furnizorul Gemalto va emite carduri pentru bancile din Indonezia, prin intermediul unei tehnologii noi care permite emiterea cardului la domiciliul clientului. Provocarea consta in furnizarea de carduri populatiei sarace din cele peste 17.500 insule ale tarii, greu accesibile prin metoda clasica: deschiderea unei unitati bancare.

Cardurile vor beneficia de cip, oferind un grad de securitate ridicat. Autentificarea se va baza insa pe informatii biometrice care  vor simplifica utilizarea cardului de catre detinatori, deoarece nu mai este necesara memorarea codului PIN.

Cardul poate stoca diverse tipuri de servicii bancare precum portofelul electronic, prepaid, depozite, linii de credit, dar si informatii despre asigurari de viata si sanatate. Cardul poate memora pana la 150 de tranzactii efectuate, nemafiind necesare extrasele de cont pe hartie.

In Romania, Credit Europe Bank a lansat in urma cu un an o initiativa similara, de emitere pe loc a CardAvantaj in anumite unitati. Aceasta facilitate nu mai este in prezent disponibila.

In general, emiterea cardului presupune cel putin cateva zile, iar ridicarea de catre beneficiar se face de la sediul bancii. Emiterea cardului instant inverseaza procedura, prin deplasarea bancii la client.

“Este mai eficient din punct de vedere al costurilor si mai simplu decat sa incercam sa trimitem cardurile prin curier, in special in conditiile in care majoritatea clientilor nu sunt obisnuiti cu bancile si nici nu au o adresa postala”, a precizat Tan Teck Lee, presedintele Gemalto Asia.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook