Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa nu s-a decis in ce directie sa apuce

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Dupa ce inceputul sedintei de tranzactionare prezenta o apreciere generala a bursei de 0,5%, dupa numai 30 minute, tendinta s-a schimbat si toti indicii au trecut pe minus.

Astfel, indicele general al BVB inregstreaza o scadere fata de valoarea de inchidere de ieri de aproape 1%, in timp ce SIF-urile au inregistrat cea mai mare pierdere, de 1,7%.

In debutul sedintei de tranzactionare, companiile energetice prezentau cel mai pronuntat avant si castigasera, in numai 15 minute, peste 1%. Dupa inca 20 minute insa, indicele acestora BET-NG, a ajuns sa piarda 1,2% fata de valoarea de inchidere de ieri.

Si bursele internationale inregistreaza aceeasi tendinta de scadere. Indicii FTSE 100 (Anglia) si DAX (Germania) au pierdut fiecare aproximativ 0,4%.

In SUA, pierderile sunt mai pronuntate. Dow Jones a scazut cu aproape 3% in timp ce S&P 500 pierde 3,3%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook