Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania a pus ochii pe italieni

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Transilvania si Monte dei Paschi di Siena au inaugurat, intr-o agentie a bancii din Timisoara, Italian Desk. Beneficiarii serviciilor sunt investitorii italieni rezidenti din vestul tarii.

Obiectivul initierii acestui proiect este dorinta celor doua institutii bancare de a oferi servicii financiare complete reprezentantilor comunitatii oamenilor de afaceri italieni din Timisoara si din zonele invecinate.

Italian Desk va oferi investitorilor italieni toate produsele si serviciile Bancii Transilvania dedicate persoanelor fizice si juridice ? credite in lei si valuta, carduri, solutii de plata a facturilor la utilitati, depozite, contul de economii la vedere, produsele dedicate IMM ? creditul 1 ORA, creditul ?Dobanda 0%?, creditul ?Start Up? si creditul ?Scontare 100%?.

?Italian Desk este o cale de a creste impreuna, de a gasi noi cai de a aborda afacerile si de a contribui, astfel, la dezvoltarea mediului de afaceri din zona Timisoara?, a declarat cu prilejul inaugurarii Robert C. Rekkers, presedintele Bancii Transilvania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook