Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Profitul BCR a cunoscut o evolutie pozitiva in trimestrul 3

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

In trimestrul trei din 2008 profitul net al BCR a crescut cu peste 70%, ajungand la aproximativ 340 milioane euro. Acesta este cel mai bun rezultat net aferent trimestrului trei, din istoria bancii.

Principalul motor al cresterii veniturilor operationale ale grupului BCR l-a reprezentat cresterea puternica a veniturilor nete din dobanzi din comisioane.

Rezultatul a fost influentat pozitiv si de vanzarea participatiei minoritare la compania de asigurari Asiban catre asiguratorul francez Groupama.

"Am obtinut rezultate bune, in acord cu obiectivele pe care ni le-am propus pentru 2008", a precizat Dominic Bruynseels, CEO BCR.

Agentia Standard & Poor's a coborat ieri ratingul acordat Bancii Comerciale Romane dela BB+ la BBB-.

Acest lucru a fost motivat in principal de implicatia puternica pe care scaderea recenta a ratingului de tara ar putea sa o aiba la nivelul celei mai mari banci din Romania.

"Fiind cea mai mare banca din sistem, performanta si fundamentele BCR sunt in corelare puternica cu bonitatea tarii suverane prin rolul de finantator major al economiei locale si detinator de titluri guvernamentale", a declarat analistul Standard & Poor's Magar Kouyomdjian.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook