Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ATE Bank scade costurile la creditele pentru populatie

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii ATE Bank vor beneficia de conditii de creditare mai avantajoase incepand cu 1 februarie. Banca a redus atat marja fixa de dobanda cat si comisioanele de acordare si rambursare anticipata.

Comisionul de acordare a fost redus de la 2% la 1% in cazul creditelor pentru locuinta, in lei si euro. Clientii care opteaza pentru un credit de nevoi personale cu ipoteca vor plati la acordare un comision de 2%, fata de 2,5% anterior, indiferent de moneda.

Totodata, banca a redus valoarea comisionului de rambursare anticipata de la 2,5% la 2% si a eliminat comisionul de gestiune aplicat lunar la creditele garantate cu ipoteca.

In cazul ratei de dobanda insa, ATE Bank a decis reducerea nivelului numai pentru imprumuturile acordate in moneda nationala.

Astfel, creditele garantate cu ipoteca presupun de acum o marja de dobanda de 2% peste valoarea Robor la 6 luni, in scadere de la 3%.

Pentru creditele negarantate in lei, banca a fixat o noua marja fixa de 3% peste Robor, cu 2 puncte procentuale mai mica decat cea anterioara.

Noul plan tarifar este valabil numai pentru creditele nou acordate.

Informatii detaliate despre ofertele bancilor sunt disponibile pe Conso in sectiunile de Comparatii Credite imobiliare si Credite de nevoi personale.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook