Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii UniCredit Tiriac Bank isi pot gestiona conturile prin SMS

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

UniCredit Tiriac Bank a introdus serviciul Info SMS prin care clientii persoane fizice si IMM-uri pot primi, direct pe telefonul mobil informatii legate de propriile conturile, carduri si credite.

Clientii care solicita serviciul Info SMS pot alge tipurile de informari si frecventa acestora: zilnica, saptamanala, lunara sau la orice modificare a soldului.

In functie de optiune banca va transmite notificari la fiecare incasare sau plata, sau in momentul in care sumele depasesc pragul stabilit.

De asemenea, clientii pot opta sa primeasca notificari cu 3 zile inainte de scadenta ratei creditului contractat de la banca sau inainte de expirarea facilitatii de descoperit de cont, precum si notifcari privind suma minima de rambursat in contul cardului de credit.

"Info SMS e un instrument prin care clientii nostri vor fi permanent la curent cu situatia fondurilor pe care le detin", a declarat Zoltan Major, vicepreseinte executiv al UniCredit Tiriac Bank, responsabil de divizia retail.

Banca nu percepe comision de activare sau o taxa lunata pentru acest serviciu. Clientii care vor apela la Info SMS pana la 21 noiembrie vor beneficia de primirea mesajelor in mod gratuit. Dupa aceasta data, tariful pentru un SMS va fi de 0,2 euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook