Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii UniCredit Tiriac Bank isi pot gestiona conturile prin SMS

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

UniCredit Tiriac Bank a introdus serviciul Info SMS prin care clientii persoane fizice si IMM-uri pot primi, direct pe telefonul mobil informatii legate de propriile conturile, carduri si credite.

Clientii care solicita serviciul Info SMS pot alge tipurile de informari si frecventa acestora: zilnica, saptamanala, lunara sau la orice modificare a soldului.

In functie de optiune banca va transmite notificari la fiecare incasare sau plata, sau in momentul in care sumele depasesc pragul stabilit.

De asemenea, clientii pot opta sa primeasca notificari cu 3 zile inainte de scadenta ratei creditului contractat de la banca sau inainte de expirarea facilitatii de descoperit de cont, precum si notifcari privind suma minima de rambursat in contul cardului de credit.

"Info SMS e un instrument prin care clientii nostri vor fi permanent la curent cu situatia fondurilor pe care le detin", a declarat Zoltan Major, vicepreseinte executiv al UniCredit Tiriac Bank, responsabil de divizia retail.

Banca nu percepe comision de activare sau o taxa lunata pentru acest serviciu. Clientii care vor apela la Info SMS pana la 21 noiembrie vor beneficia de primirea mesajelor in mod gratuit. Dupa aceasta data, tariful pentru un SMS va fi de 0,2 euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook