Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Libra Bank ofera posibilitatea de practica studentilor din ASE

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

In luna octombrie Libra Bank demareaza a patra editie a programului Libra Junior Banking League prin care studentii au posibilitatea de a dobandi experientia practica in cadrul departamentelor bancii.

Programul se va derula in perioada octombrie 2008 - iunie 2009 si va oferi studentilor posibilitatea de a dobandi o experienta practica si remunerata, precum si perspectiva concreta de angajare in Libra Bank dupa finalizarea stagiului.

Studentii care urmeaza sa fie selectati vor parcurge, in regim de part-time, activitati specifice sucursalelor Libra Bank in primele luni iar in ultimele luni vor lucra in departamentele din sediul central al bancii.

Participantii la programul Libra Junior Banking League pot fi studenti ai Academiei de Studii Economice din Bucuresti aflati in ultimul an de studii.

Pentru a fi acceptati ei trebuie sa indeplineasca principiile de selectie ale bancii, printre care se numara spiritul de initiativa, creativitate, implicare si responsabilitate. Un avantaj vor avea cei care prezinta rezultate bune la olimpiade scolare sau sunt implicati intr-o organizatie non-guvernamentala.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook