Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat serviciul de call center, care are o platforma comuna pentru preluarea apelurilor si a e-mail-urilor. Rolul sau este de a oferi informatii si suport clientilor bancii.
 
Utilizatorii serviciului pot afla de la call center care sunt dobanzile si comisioanele practicate, soldurile conturilor deschide la banca, adresele unitatilor si ale bancomatelor sau informatii despre promotiile exstente.
 
In plus, posesorii de carduri isi pot verifica tranzactiile, inclusiv cele realizate pe internet si pot solicita blocarea cardului. Iar, clientii de internet banking pot primi prin telefon consultanta privind instalarea si utilizarea aplicatiei si isi pot verifica operatiunile.
 
Totodata, call center-ul va avea si functia de a primi sesizarile semnalate de clienti si de a le solutiona.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Facebook