Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat serviciul de call center, care are o platforma comuna pentru preluarea apelurilor si a e-mail-urilor. Rolul sau este de a oferi informatii si suport clientilor bancii.
 
Utilizatorii serviciului pot afla de la call center care sunt dobanzile si comisioanele practicate, soldurile conturilor deschide la banca, adresele unitatilor si ale bancomatelor sau informatii despre promotiile exstente.
 
In plus, posesorii de carduri isi pot verifica tranzactiile, inclusiv cele realizate pe internet si pot solicita blocarea cardului. Iar, clientii de internet banking pot primi prin telefon consultanta privind instalarea si utilizarea aplicatiei si isi pot verifica operatiunile.
 
Totodata, call center-ul va avea si functia de a primi sesizarile semnalate de clienti si de a le solutiona.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook