Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat serviciul de call center, care are o platforma comuna pentru preluarea apelurilor si a e-mail-urilor. Rolul sau este de a oferi informatii si suport clientilor bancii.
 
Utilizatorii serviciului pot afla de la call center care sunt dobanzile si comisioanele practicate, soldurile conturilor deschide la banca, adresele unitatilor si ale bancomatelor sau informatii despre promotiile exstente.
 
In plus, posesorii de carduri isi pot verifica tranzactiile, inclusiv cele realizate pe internet si pot solicita blocarea cardului. Iar, clientii de internet banking pot primi prin telefon consultanta privind instalarea si utilizarea aplicatiei si isi pot verifica operatiunile.
 
Totodata, call center-ul va avea si functia de a primi sesizarile semnalate de clienti si de a le solutiona.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook