Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat serviciul de call center, care are o platforma comuna pentru preluarea apelurilor si a e-mail-urilor. Rolul sau este de a oferi informatii si suport clientilor bancii.
 
Utilizatorii serviciului pot afla de la call center care sunt dobanzile si comisioanele practicate, soldurile conturilor deschide la banca, adresele unitatilor si ale bancomatelor sau informatii despre promotiile exstente.
 
In plus, posesorii de carduri isi pot verifica tranzactiile, inclusiv cele realizate pe internet si pot solicita blocarea cardului. Iar, clientii de internet banking pot primi prin telefon consultanta privind instalarea si utilizarea aplicatiei si isi pot verifica operatiunile.
 
Totodata, call center-ul va avea si functia de a primi sesizarile semnalate de clienti si de a le solutiona.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook