Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a lansat serviciul de call center, care are o platforma comuna pentru preluarea apelurilor si a e-mail-urilor. Rolul sau este de a oferi informatii si suport clientilor bancii.
 
Utilizatorii serviciului pot afla de la call center care sunt dobanzile si comisioanele practicate, soldurile conturilor deschide la banca, adresele unitatilor si ale bancomatelor sau informatii despre promotiile exstente.
 
In plus, posesorii de carduri isi pot verifica tranzactiile, inclusiv cele realizate pe internet si pot solicita blocarea cardului. Iar, clientii de internet banking pot primi prin telefon consultanta privind instalarea si utilizarea aplicatiei si isi pot verifica operatiunile.
 
Totodata, call center-ul va avea si functia de a primi sesizarile semnalate de clienti si de a le solutiona.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook