Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Elena Petculescu si-a lansat cartea de suflet

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Elena Petculescu, presedinte de onoare al Bancpost a lansat astazi cartea “Bancpost – O poveste de suflet”. Lansarea coincide cu aniversarea a 17 ani de la infiintarea bancii.

Cartea reprezinta in fapt istoria tumultuoasa a bancii de la infiintare si pana in prezent. In toata aceasta perioada - fie ca presedinte executiv, fie ca presedinte de onoare, Elena Petculescu a fost profund implicata in dezvoltarea si evolutia bancii.

Prefata cartii este semnata de guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, care o considera pe presedinta de onoare a Bancpost un om care “nu scrie pur si simplu istorie”, ci care “a facut istorie”.

Lansarea cartii, eveniment in cadrul caruia Elena Petculescu si-a anuntat intentia de a se retrage, a fost onorata de prezenta a numeroase personalitati din mediul financiar- bancar.

Presedintele Bancpost, Mihai Bogza, directorul general Bancpost, Manuela Plapcianu, consultantul financiar Bogdan Baltazar, presedintele CEC Bank si ARB, Radu Gratian Ghetea si multi altii, au elogiat activitatea doamnei Petculescu – considerand-o "model si reper" pentru sistemul bancar romanesc, dar si "un om aflat mereu pe baricadele profesionalismului si ale eticii bancare".

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook