Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR are un nou presedinte executiv

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Dominic Bruynseels a preluat astazi mandatul de presedinte executiv al BCR de la Manfred Wimmer. Acesta detinea aceasta pozitie de la finele anului trecut, dupa demisia lui Nicolae Danila.

Dominic Bruynseels este un bancher cu o bogata experienta internationala - nu mai putin de 27 de ani petrecuti in una dintre cele mai importante banci britanice – Barclays Bank.

Cel mai recent, Bruynseels a ocupat functia de Senior Executive Director al diviziei Barclays de Retail si Corporate Banking Global pe pietele emergente.

De-a lungul timpului, insa, Bruynseels s-a ocupat in Marea Britanie de planificarea financiara si operationala, precum si de dezvoltarea retelei si a canalelor de distributie integrate. Intre 1997 si 2007 a fost responsabil, succesiv, de afacerile Barclays din Africa, Caraibe, Orientul Mijlociu si America Latina si a condus procesul de achizitie al unei banci de top din Africa de Sud.

“Imi propun sa fim foarte transparenti si sa ajutam oamenii sa inteleaga mai bine produsele si serviciile financiare si modul in care ii pot ajuta acestea”, a afirmat Bruynseels intr-o conferinta de presa cu ocazia preluarii mandatului de presedinte executiv.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook