Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ATE Bank pregateste lansarea de noi produse

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ATE Bank Romania a aniversat doi ani de prezenta pe piata romaneasca, anuntandu-si intentia de a dezvolta portofoliul de produse si servicii pentru populatie si cresterea numarului de unitati.

In ultima perioada, banca a dezvoltat semnificativ produsele oferite populatiei pe piata romaneasca – in special credite de consum si credite ipotecare. In plus, banca a introdus sistemul e-banking si a demarat un program de introducere a platilor prin carduri.

Au fost instalate deja ATM, iar in prezent banca pregateste lansarea a doua tipuri de carduri, unul de debit si unul de credit, ambele cu cip incorporat. Iar sistemul de internet banking se afla si el intr-un stadiu avansat.

Reteaua teritoriala, care in prezent este de 16 unitati se va extinde pana la 30 la sfarsitul acestui an, si probabil pana la 50 pana la finele lui 2009.

La sfarsitul anului 2007, totalul activelor ATE Bank Romania era de aproximativ 177 milioane euro, in crestere cu 72% fata de sfarsitul anului precedent. Portofoliul de credite a crescut de mai mult de doua ori, de la aproximativ 40 de milioane de euro pana la peste 100 de milioane de euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook