Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cardurile lupta cu cancerul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Primul card de credit umanitar din Romania a fost lansat de EuroLine Style Euroline Retail Service, in parteneriat cu campania internationala ?Moda tinteste cancerul mamar? . Nu intamplator a fost aleasa data de 8 martie.

Caracteristicile de baza ale cardului nu difera de cele ale cardului clasic Euroline, noutatea fiind adusa de implicarea in zona umanitara.

Suma lunara minima de plata reprezinta echivalentul a 3% din valoarea cheltuielilor efectuate, iar perioada de gratie este de maxim 50 de zile. Taxa de emitere este de 20 RON, taxa anuala de administrare de 40 RON.
Comisionul de extragere de numerar de la bancomatele Bancpost de 2,5%, dar nu mai putin de 9 RON, iar dobanda ? 26,9%. Nu exista taxe suplimentare pentru inlocuirea cardurilor, generarea unui nou cod PIN, pentru eliberarea extrasului de cont lunar sau pentru alte servicii.

EuroLine Style contribuie la sprijinirea campaniei impotriva cancerului mamar in doua modalitati. Prima este contributia directa a Euroline Retail Service, care doneaza 10% din comisionul anual de administrare. Cea de-a doua depinde de tranzactiile derulate prin intermediul cardurilor de utilizatorii acestora, 0,15% din valoarea fiecareia fiind, de asemenea, donata campaniei.

In afara de faptul ca vor contribui la efortul de combatere a unei grave maladii, utilizatorii cardurilor EuroLine Style beneficiaza si de reduceri de pana la 20% la comerciantii parteneri din diferite arii de activitate ? servicii de sanatate, baby sitting, produse si tratamente cosmetice, imbracaminte si incaltaminte, etc.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook