Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Solicitarile de credit au scazut cu peste 60% fata de vara lui 2008

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Fata de luna iulie 2008, cand s-a inregistrat un varf al solicitarilor de rapoarte de credit din partea bancilor – aproape 800.000 – in luna ianuarie 2009, numarul acestora a scazut cu peste 60%.

Cifrele demonstreaza ca blocajul creditarii din piata are la baza si o reticienta mai mare a populatiei de a obtine un imprumut in aceasta perioada.

In ianuarie 2009, bancile au solicitat Biroului de Credit doar 306.000 rapoarte.

“Un numar atat de redus de solicitari nu am mai avut din ianuarie 2007”, a precizat Serban Epure, directorul general al Biroului de Credit, mentionand ca varful de solicitari venite din partea institutiilor de credit a fost in iulie 2008 – aproape 800.000 de consultari .

“Si in noiembrie am avut aproximativ 410.000 consultari”, a specificat directorul Biroului de Credit.

Scaderea numarului de rapoarte este un indicator relevant pentru reducerea numarului de cereri de credit, avand in vedere ca pentru fiecare solicitant care doreste sa obtina un credit banca obtine un raport de la biroul de credit.

Mai mult, in functie de numarul solicitarilor, Biroul de Credit isi stabileste si veniturile deoarece, pentru aflarea unui raport bancile trebuie sa plateasca un comision.
 

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook