Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Solicitarile de credit au scazut cu peste 60% fata de vara lui 2008

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Fata de luna iulie 2008, cand s-a inregistrat un varf al solicitarilor de rapoarte de credit din partea bancilor – aproape 800.000 – in luna ianuarie 2009, numarul acestora a scazut cu peste 60%.

Cifrele demonstreaza ca blocajul creditarii din piata are la baza si o reticienta mai mare a populatiei de a obtine un imprumut in aceasta perioada.

In ianuarie 2009, bancile au solicitat Biroului de Credit doar 306.000 rapoarte.

“Un numar atat de redus de solicitari nu am mai avut din ianuarie 2007”, a precizat Serban Epure, directorul general al Biroului de Credit, mentionand ca varful de solicitari venite din partea institutiilor de credit a fost in iulie 2008 – aproape 800.000 de consultari .

“Si in noiembrie am avut aproximativ 410.000 consultari”, a specificat directorul Biroului de Credit.

Scaderea numarului de rapoarte este un indicator relevant pentru reducerea numarului de cereri de credit, avand in vedere ca pentru fiecare solicitant care doreste sa obtina un credit banca obtine un raport de la biroul de credit.

Mai mult, in functie de numarul solicitarilor, Biroul de Credit isi stabileste si veniturile deoarece, pentru aflarea unui raport bancile trebuie sa plateasca un comision.
 

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook