Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Romaneasca vrea sa limiteze majorarile de dobanda la credite

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Clientii Bancii Romanesti care au deja un credit in derulare vor putea beneficia de o limitare a dobanzii perceputa de banca, prin semnarea unui act aditional la contractul de credit.

Banca Romaneasca doreste sa inceapa o campanie in urma careia clientii sa beneficieaze de o transparenta suplimentara privind modificarea costurilor creditelor contractate.

Astfel, o parte din clientii bancii vor fi notificati in scris in vederea incheierii unui act aditional la contractul de credit, prin care:

•    banca va fi obligata sa notifice clientul la fiecare modificare de dobanda, ceea ce inseamna ca acesta va fi permanent la curent cu privire la suma lunara de plata
•    definirea mai clara a dobanzii variabile si introducerea unor termene exacte la care dobanda variabila se poate modifica.
•    stabilirea unor limite maxime pentru dobanda de baza, limite pe care banca nu le va putea depasi.
•    transpunerea clara in cuprinsul contractului de credit a perceperii comisioanelor de administrare lunară a conturilor respective.

Clientii vor primi acasa notificarea, impreuna cu actul aditional ce va trebui semnat si depus apoi la cea mai apropiata casuta postala sau la orice unitate a Bancii Romanesti. 

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook