Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR vrea sa le explice clientilor avantajele cardului de credit

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR intentioneaza sa le explice mai bine clientilor care sunt avantajele utilizarii cardurilor de credit si sa le ofere acestora servicii de calitate mai buna si diverse bonusuri.

Unele dintre cele mai importante avantaje ale cardurilor de credit, in viziunea BCR, le reprezinta flexibilitatea si perioada de gratie.

Astfel, clientii isi pot stabili singuri ratele lunare, la un nivel cuprins intre suma minima de plata si limita totala utilizata – atat la cumparaturile direct din magazin sau de pe internet, cat si pentru retragerile de numerar de la bancomate.

In ceea ce priveste perioada de gratie, BCR vine cu un mesaj de pe urma caruia se poate profita din punct de vedere financiar. "De ce sa folosesti banii tai la cumparaturi si sa nu beneficiezi de maxim 50 de zile perioada de gratie? Depune banii intr-un depozit pentru 50 de zile si profita de venitul suplimentar generat", suna indemnul bancherilor de la BCR.

"In 2009, ne-am propus sa educam clientii, dar si pe unii dintre angajatii bancii, referitor la beneficiile cardurilor de credit si sa ii convingem pe cat mai multi sa foloseasca aceste instrumente de plata la comercianti si nu pentru retragerea de numerar. In plus, vrem sa adaugam pe card si servicii aditionale, sa imbunatatim calitatea serviciilor si sa atragem atentia asupra beneficiilor acestora", a afirmat Igor Zganjer, director executiv al Directiei Carduri in cadrul BCR.
 

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook