Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asiban trece la Groupama(re)

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Actionarii societatii de asigurari Asiban (BCR, BRD, CEC si Banca Transilvania) si-au vandut participatiile catre Groupama International, care devine astfel al treilea asigurator din Romania.

Cele patru banci, care detineau fiecare 25% din capitalul social al Asiban, vor incasa in urma tranzactiei 350 milioane de euro.

Groupama planuieste sa se concentreze in Romania pe asigurarile de viata si sa dezvolte mai multe tipuri de asigurari generale. In legatura cu asigurarea creditelor, care reprezinta o pondere importanta din portofoliul Asiban, dar care are asociate riscuri semnificative, Jean-Francois Lemoux, directorul general Groupama International afirma ca se va face o analiza aprofundata a rentabilitatii acesteia, urmand sa se decida ulterior asupra viitorului acestui tip de asigurare.

Lemoux a precizat pentru Conso.ro ca Groupama nu intentioneaza sa ofere si servicii bancare pe termen scurt in Romania, desi in Franta deruleaza cu succes aceasta activitate.

Groupama este al doilea asigurator de bunuri si al noualea asigurator de persoane din Franta. Grupul isi doreste sa se extinda, pentru a figura in viitor printre primii 10 asiguratori din Europa. In Romania, Groupama a mai achizitionat BT Asigurari si OTP Garancia Asigurari.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook