Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Protestul de la Raiffeisen Bank s-a incheiat

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 
Pichet la sediul Raiffeisen (poza amator) Pichet la sediul Raiffeisen (poza amator)

Un grup de sindicalisti din cadrul Raiffeisen Bank a pichetat azi sediul bancii. Actiunea salariatilor a dat rezultate. La ora 14 a fost semnat un protocol care marcheaza incheierea protestului.

Salariatii nemultumiti au acuzat administratia bancii, chiar din cursul zilei de vineri, ca ia decizii fara consultarea sindicatului. Actiunile contestate vizau in special disponibilizarile operate si nerespectarea programului de lucru. De asemenea, membrii de sindicat au solicitat stabilirea de comun acord si includerea in contractul colectiv de munca a criteriilor de evaluare, remunerare si promovare a salariatilor.

In urma protestului membrilor Sindicatului Raiffeisen Bank, o delegatie a conducerii bancii ? condusa de presedintele Steven van Groningen s-a intalnit cu sindicalistii. Liderul de sindicat Maria Ditu a declarat in exclusivitate pentru Conso.ro ca la ora 14 s-a semnat un protocol care a dezamorsat conflictul.

Protocolul prevede recunoasterea sindicatului ca partener de dialog, deciziile privitoare la salariati urmand sa fie luate de acum inainte prin consultari, si nu unilateral. De asemenea, s-a hotarat demararea renegocierii contractului colectiv de munca incepand din data de 8 mai. Sindicalistii au mai obtinut si includerea politicii de evaluare si remunerare a personalului in contractul colectiv de munca.

Conform afirmatiilor liderului sindical, organizatia pe care o conduce numara aproximativ 3.000 de membri, din cei 4.800 de salariati ai bancii. Majoritatea membrilor de sindicat sunt salariati ai unitatilor teritoriale ale bancii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook