Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Millennium Bank pune la dispozitia clientilor un numar de telefon la care pot suna pentru a afla informatii despre produsele bancii, nemaifiind necesara deplasarea in unitati.
 
"Prin intermediul serviciului Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii”, declara Jose Toscano, director general Millennium Bank.
 
Clientii pot suna 24 de ore din 24 la 0801.000.111, pentru a afla informatii utile privind soldul, contul, datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, carduri, schimburi valutare, inchidere depozite la termen.

Alte articole din Info banci

Info banci

Ce tranzactii se confirma pe piata bancara din Romania?

Situatie rar intalnita pe piata bancara. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a respins tranzactia prin care OTP Bank intentiona sa preia Banca Romaneasca. Decizia nu a fost oficial explicata, insa era oarecum asteptata, avand in vedere termenul indelungat de analiza. In schimb, o alta tranzactie in derulare a primit toate aprobarile necesare. Citeste mai mult

Angajatii din banci nu vor mai fi ''premiati'' pentru planul de vanzari

Angajatii din sistemul bancar nu vor mai putea fi motivati financiar sa vanda clientilor produse si servicii cat mai multe si cat mai complexe. Prevederea este cuprinsa intr-un Ghid emis de Autoritatea Bancara Europeana (ABE) pe care trebuie sa il respecte toate institutiile aflate sub supravegherea BNR incepand din data de 13 ianuarie 2018. Citeste mai mult

Facebook