Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Millennium Bank pune la dispozitia clientilor un numar de telefon la care pot suna pentru a afla informatii despre produsele bancii, nemaifiind necesara deplasarea in unitati.
 
"Prin intermediul serviciului Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii”, declara Jose Toscano, director general Millennium Bank.
 
Clientii pot suna 24 de ore din 24 la 0801.000.111, pentru a afla informatii utile privind soldul, contul, datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, carduri, schimburi valutare, inchidere depozite la termen.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook