Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Millennium Bank pune la dispozitia clientilor un numar de telefon la care pot suna pentru a afla informatii despre produsele bancii, nemaifiind necesara deplasarea in unitati.
 
"Prin intermediul serviciului Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii”, declara Jose Toscano, director general Millennium Bank.
 
Clientii pot suna 24 de ore din 24 la 0801.000.111, pentru a afla informatii utile privind soldul, contul, datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, carduri, schimburi valutare, inchidere depozite la termen.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cehia pregateste taxarea suplimentara a bancilor

Taxarea suplimentara a bancilor tinde sa se extinda in Europa. Autoritatile din Cehia au anuntat, recent, ca vor propune implementarea unei astfel de taxe pentru a sprijini finantarea scolilor si a infrastructurii, dar si pentru a limita scoaterea profiturilor din tara, scrie Reuters. Citeste mai mult

Romania are doi bancheri de un milion de euro

Romania a revenit in elita bancara europeana cu doi bancheri remunerati cu peste un milion de euro anual. Autoritatea Bancara Europeana (EBA) a publicat raportul anual cu castigurile in mediul bancar european, din care reiese ca doi bancheri din tara noastra au incasat, in 2015, sume care depasesc suma mentionata. Citeste mai mult

Facebook