Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Millennium Bank pune la dispozitia clientilor un numar de telefon la care pot suna pentru a afla informatii despre produsele bancii, nemaifiind necesara deplasarea in unitati.
 
"Prin intermediul serviciului Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii”, declara Jose Toscano, director general Millennium Bank.
 
Clientii pot suna 24 de ore din 24 la 0801.000.111, pentru a afla informatii utile privind soldul, contul, datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, carduri, schimburi valutare, inchidere depozite la termen.

Alte articole din Info banci

Info banci

Banca Transilvania a preluat oficial Bancpost

Banca Transilvania a primit unda verde pentru integrarea Bancpost. Banca din Cluj a devenit actionar cu drepturi depline la entitatile preluate de la Eurobank Group, dupa ce a obtinut toate aprobarile necesare in acest scop. Un comunicat de presa al BT dezvaluie si detaliile tranzactiei. Citeste mai mult

Ce tranzactii se confirma pe piata bancara din Romania?

Situatie rar intalnita pe piata bancara. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a respins tranzactia prin care OTP Bank intentiona sa preia Banca Romaneasca. Decizia nu a fost oficial explicata, insa era oarecum asteptata, avand in vedere termenul indelungat de analiza. In schimb, o alta tranzactie in derulare a primit toate aprobarile necesare. Citeste mai mult

Facebook