Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank si-a facut call center

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Millennium Bank pune la dispozitia clientilor un numar de telefon la care pot suna pentru a afla informatii despre produsele bancii, nemaifiind necesara deplasarea in unitati.
 
"Prin intermediul serviciului Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii”, declara Jose Toscano, director general Millennium Bank.
 
Clientii pot suna 24 de ore din 24 la 0801.000.111, pentru a afla informatii utile privind soldul, contul, datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, carduri, schimburi valutare, inchidere depozite la termen.

Alte articole din Info banci

Info banci

Echipa Conso.ro va ureaza Sarbatori Fericite si La Multi Ani!

Pana pe 8 ianuarie 2018, echipa Conso.ro intra in vacanta. Va uram tuturor Sarbatori Fericite si La Multi Ani si va promitem ca vom reveni in forta in 2018 cu cele mai bune si mai actualizate informatii financiare! Citeste mai mult

Inca o banca greceasca iese de pe piata romaneasca

Anul 2017 a adus numeroase schimbari pe piata bancara din Romania. Chiar pe final de an, a mai fost anuntata o tranzactie pe acasta piata: Piraeus Bank Romania trece de la greci la americani, dupa ce banca mama a vandut-o fondului de investitii J.C. Flowers & Co. Citeste mai mult

Facebook