Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Salon de solutii informatice pentru banci

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Furnizorii de solutii informatice si tehnologii pentru sectorul bancar isi prezinta ultimele oferte la prima editie a ?Tehnobank?. Targul este organizat de Institutul Bancar Roman si Finmedia.

Pana in 8 aprilie, reprezentantii bancilor pot sa gaseasca la sediul Institutului Bancar Roman (IBR), peste 30 de companii care ofera solutii pentru securitatea datelor, managementul riscului, managementul documentelor sau comunicatii wireless.

In fiecare zi a targului, furnizorii de solutii sustin prezentari ale produselor ce pot fi implementate in sistemul bancar.

?Credem ca acest salon va raspunde cerintelor venite din partea actorilor ambelor parti. Pe de o parte, bancile pot identifica solutii la problemele majore cu care se confrunta. Pe de alta parte, furnizorii de solutii hard si soft vor afla care sunt "durerile" sistemului financiar bancar si vor oferi cele mai bune solutii pentru controlul lor ?, a spus la deschiderea targului Petru Rares, presedintele Consiliului de Administratie al IBR.

Bancile comerciale trebuie sa raspunda in prezent provocarilor legate de comunicarea rapida, accesul securizat si controlat la informatii sau de protectia impotriva tuturor tipurilor de ?atacuri? informatizate.
In plus, institutiile de credit trebuie sa se adapteze la cerintele noi de raportare si supraveghere impuse de acquisul comunitar si de BNR.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook