Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Raiffeisen au intrat in vizorul infractorilor online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 
Mesajul prin care sunt inselati clientii. Mesajul prin care sunt inselati clientii.


O parte dintre clientii Raiffeisen au primit un mesaj electronic, formulat ca si cand ar veni din partea bancii, prin care se solicita furnizarea unor informatii confidentiale.

Mesajul avea un design similar cu site-ul oficial al aplicatiei de internet banking Raiffeisen Online. Securitatea serviciului de internet banking nu a fost afectata, se precizeaza intr-un comunicat al bancii. Cu aceasta ocazia, Raiffeisen si-a avertizat clientii ca banca nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin e-mail.

Aceasta metoda de frauda este cunoscuta sub numele de ? phishing ?. O tentativa similara a mai avut loc in vara acestui an, cand e-mail-ul primit de clienti parea a veni din partea BCR

Alte articole din Carduri

Carduri

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Facebook