Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Raiffeisen au intrat in vizorul infractorilor online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 
Mesajul prin care sunt inselati clientii. Mesajul prin care sunt inselati clientii.


O parte dintre clientii Raiffeisen au primit un mesaj electronic, formulat ca si cand ar veni din partea bancii, prin care se solicita furnizarea unor informatii confidentiale.

Mesajul avea un design similar cu site-ul oficial al aplicatiei de internet banking Raiffeisen Online. Securitatea serviciului de internet banking nu a fost afectata, se precizeaza intr-un comunicat al bancii. Cu aceasta ocazia, Raiffeisen si-a avertizat clientii ca banca nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin e-mail.

Aceasta metoda de frauda este cunoscuta sub numele de ? phishing ?. O tentativa similara a mai avut loc in vara acestui an, cand e-mail-ul primit de clienti parea a veni din partea BCR

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook