Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Raiffeisen au intrat in vizorul infractorilor online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 
Mesajul prin care sunt inselati clientii. Mesajul prin care sunt inselati clientii.


O parte dintre clientii Raiffeisen au primit un mesaj electronic, formulat ca si cand ar veni din partea bancii, prin care se solicita furnizarea unor informatii confidentiale.

Mesajul avea un design similar cu site-ul oficial al aplicatiei de internet banking Raiffeisen Online. Securitatea serviciului de internet banking nu a fost afectata, se precizeaza intr-un comunicat al bancii. Cu aceasta ocazia, Raiffeisen si-a avertizat clientii ca banca nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin e-mail.

Aceasta metoda de frauda este cunoscuta sub numele de ? phishing ?. O tentativa similara a mai avut loc in vara acestui an, cand e-mail-ul primit de clienti parea a veni din partea BCR

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook