Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarile de viata se vand mai greu in perioada crizei

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Dintre romanii care isi propusesera ca in 2009 sa incheie o asigurare de viata sau de locuinta, niciun sfert nu au mai realizat acest lucru, reiese in urma unui studiu.

Anul trecut, aproximativ 36,5% dintre romani se gandeau sa incheie o asigurare, potrivit unui studiu ASIBUS, realizat de Mednet Marketing Research Center, in 2009. Dintre acestia, doar 22,3% au si realizat acest lucru. Aproape jumatate din cei care au optat anul acesta pentru o asigurare au venituri mai mari de 3.000 lei.

Respondentii au varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, cu studii medii si superioare, proprietari ai unei locuinte. Veniturile acestora nu depasesc in majoritatea cazurilor 2.000 lei, persoanele chestionate spunand ca venitul le ajunge numai pentru un trai decent, nu si pentru achizitionarea unor obiecte mai scumpe.

Pentru viitorul apropiat, 35% dintre respondenti doresc sa incheie o astfel de asiguarre, 54% vor acum sa incheie o asigurare pentru locuinta si 31% vor o asigurare de viata. Acelasi studiu arata ca sunt mai tentati sa incheie o asigurare cei care nu au avut niciodata una. Rezultatele studiului au fost prezentate cu ocazia Zilei Pietelor Internationale, din cadrul FIAR – Forumul International Asigurari-Reasigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Piata asigurarilor, peste maximul atins in 2008

Piata asigurarilor din Romania a crescut, anul trecut, cu 10%, astfel incat volumul primelor brute subscrise a ajuns la 10,05 miliarde de lei. Astfel, a fost depasit maximul istoric de 8,94 miliarde de lei atins in 2008, in conditiile in care au iesit din piata mai multe societati: Astra Asigurari, Carpatica Asig, Forte Asigurari si Lig Insurance. Citeste mai mult

Groupama, profit net in crestere cu 30% in 2016

Groupama Asigurari a raportat pentru 2016 un profit net dupa standardele IFRS de aproximativ 30 milioane lei, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Pentru 2017, compania se asteapta la un profit net similar cu 2016. Citeste mai mult

Facebook