Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarile de viata se vand mai greu in perioada crizei

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Dintre romanii care isi propusesera ca in 2009 sa incheie o asigurare de viata sau de locuinta, niciun sfert nu au mai realizat acest lucru, reiese in urma unui studiu.

Anul trecut, aproximativ 36,5% dintre romani se gandeau sa incheie o asigurare, potrivit unui studiu ASIBUS, realizat de Mednet Marketing Research Center, in 2009. Dintre acestia, doar 22,3% au si realizat acest lucru. Aproape jumatate din cei care au optat anul acesta pentru o asigurare au venituri mai mari de 3.000 lei.

Respondentii au varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, cu studii medii si superioare, proprietari ai unei locuinte. Veniturile acestora nu depasesc in majoritatea cazurilor 2.000 lei, persoanele chestionate spunand ca venitul le ajunge numai pentru un trai decent, nu si pentru achizitionarea unor obiecte mai scumpe.

Pentru viitorul apropiat, 35% dintre respondenti doresc sa incheie o astfel de asiguarre, 54% vor acum sa incheie o asigurare pentru locuinta si 31% vor o asigurare de viata. Acelasi studiu arata ca sunt mai tentati sa incheie o asigurare cei care nu au avut niciodata una. Rezultatele studiului au fost prezentate cu ocazia Zilei Pietelor Internationale, din cadrul FIAR – Forumul International Asigurari-Reasigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook