Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit trimite SMS-uri la clienti cu tranzactiile suspecte pe card

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

UniCredit Tiriac Bank a implementat un sistem prin care clientii vor fi notificati automat atunci cand are loc o tranzactie cu cardul catalogata cu nivel ridicat de risc. Noul serviciu este gratuit.
 
Alertele se genereaza automat pentru toate tipurile de carduri, in cazul tranzactiilor considerate riscante.
 
Nivelul de risc se determina in functie de o serie de parametri cum ar fi tara unde este efectuata tranzactia, suma sau tipul tranzactiei - la ATM, POS, cu derogare de PIN, pe internet. Parametrii vor fi actualizati in permanenta de catre banca.
 
"Sistemul de notificare prin SMS face parte dintr-o serie de masuri in scopul protejarii clientilor nostri de fenomenul fraudelor prin card, care de altfel a fost mentinut si pana in prezent la un nivel foarte aproape de zero", a declarat Cristian Bejan, directorul de carduri al bancii.
 
Clientii care doresc sa beneficieze de acest serviciu trebuie sa se asigure ca numarul propriu de telefon mobil exista in sistemul bancii. Acest lucru se poate verifica si printr-un apel la call centerul UniCredit ( 021 200 20 20).

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook