Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard premiaza clientii care achita cumparaturile de la mall cu cardul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Posesorii de carduri Maestro pot castiga, pana pe 19 octombrie, premii in valoare de 300.000 lei daca platesc produsele achizitionate de la mall cu cardul.
 
Tombola face parte dintr-o campanie promotionala organizata de MasterCard Europe, cu scopul de a incuraja platile cu cardul. Campania se desfasoara in 8 mall-uri din 6 orase din tara: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta si Brasov.
 
In fiecare mall, o echipa formata din 3 promoteri, imbracati in costume inscriptionate cu logo Maestro, va informa clientii ca pot castiga premii pe loc daca utilizeaza cardurile Maestro la plata cumparaturilor.
 
Toti participantii la promotie au sansa de a castiga unul din cele 8 mari premii in valoare de 8.800 lei fiecare. Banii vor fi cheltuiti pentru o ora de cumparaturi in mall.
 
Pentru a participa la tombola, posesorii de carduri trebuie sa efectueze o plata cu cardul la comercianti si sa completeze un formular de inscriere. Nu exista o valoare minima pentru cumparaturi.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Facebook