Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard premiaza clientii care achita cumparaturile de la mall cu cardul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Posesorii de carduri Maestro pot castiga, pana pe 19 octombrie, premii in valoare de 300.000 lei daca platesc produsele achizitionate de la mall cu cardul.
 
Tombola face parte dintr-o campanie promotionala organizata de MasterCard Europe, cu scopul de a incuraja platile cu cardul. Campania se desfasoara in 8 mall-uri din 6 orase din tara: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta si Brasov.
 
In fiecare mall, o echipa formata din 3 promoteri, imbracati in costume inscriptionate cu logo Maestro, va informa clientii ca pot castiga premii pe loc daca utilizeaza cardurile Maestro la plata cumparaturilor.
 
Toti participantii la promotie au sansa de a castiga unul din cele 8 mari premii in valoare de 8.800 lei fiecare. Banii vor fi cheltuiti pentru o ora de cumparaturi in mall.
 
Pentru a participa la tombola, posesorii de carduri trebuie sa efectueze o plata cu cardul la comercianti si sa completeze un formular de inscriere. Nu exista o valoare minima pentru cumparaturi.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook