Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard premiaza clientii care achita cumparaturile de la mall cu cardul

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Posesorii de carduri Maestro pot castiga, pana pe 19 octombrie, premii in valoare de 300.000 lei daca platesc produsele achizitionate de la mall cu cardul.
 
Tombola face parte dintr-o campanie promotionala organizata de MasterCard Europe, cu scopul de a incuraja platile cu cardul. Campania se desfasoara in 8 mall-uri din 6 orase din tara: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta si Brasov.
 
In fiecare mall, o echipa formata din 3 promoteri, imbracati in costume inscriptionate cu logo Maestro, va informa clientii ca pot castiga premii pe loc daca utilizeaza cardurile Maestro la plata cumparaturilor.
 
Toti participantii la promotie au sansa de a castiga unul din cele 8 mari premii in valoare de 8.800 lei fiecare. Banii vor fi cheltuiti pentru o ora de cumparaturi in mall.
 
Pentru a participa la tombola, posesorii de carduri trebuie sa efectueze o plata cu cardul la comercianti si sa completeze un formular de inscriere. Nu exista o valoare minima pentru cumparaturi.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook