Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Sistemul IT din BCR creeaza probleme

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Incepand din 3 aprilie, mai multe unitati BCR din Capitala se confrunta cu probleme la sistemul informatic. Operatiunile sunt ingreunate sau, in unele locuri, chiar imposibil de efectuat.

Plata ratelor la credite este o adevarata aventura. La fel se intampla si in cazul altor tipuri de operatiuni. Situatia este cauzata de modificarile operate la nivelul sistemului informatic.

La BCR Izvor, spre exemplu, unul dintre salariati afirma ca sistemul functioneaza doar la circa 5% din capacitate. Pentru plata facturilor si ratelor se poate astepta chiar pana la 30-40 de minute.

?Pot aparea incidente punctuale, avand in vedere ca intreg sistemul este in curs de schimbare. Dar problemele se remediaza in timp real?, declara Corneliu Cojocaru, purtatorul de cuvant al BCR.
Call center-ul bancii ofera un raspuns similar si indruma clientii sa apeleze la unitatile care nu sunt afectate de aceste schimbari.

Corneliu Cojocaru precizeaza ca lucrarile pentru modernizarea sistemului IT urmeaza a se incheia la sfarsitul semestrului I. ?Este un sistem complex si nu se poate spune daca situatii ca atare se vor mai repeta pe viitor?.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook