Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ABN AMRO deschide a treia unitate in Bucuresti

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ABN AMRO Romania a inaugurat in data de 30 martie a treia locatie din Bucuresti. Pana la sfarsitul lunii viitoare, reteaua bancii se va imbogati cu alte doua noi unitati, in Ploiesti si Constanta.

Noul punct de lucru din Bucuresti este situat in centrul capitalei, pe Calea Dorobanti. Locatia a fost special aleasa intr-o zona bancara extrem de activa, pentru a putea fi usor accesata de clienti ? persoane fizice sau juridice.

Acestia vor putea beneficia de toata gama de produse bancare corporate si consumer ? credite imobiliare, imprumuturi de nevoi personale, programe de economisire, conturi curente, carduri, facilitati de descoperiri de cont, etc.

?Dezvoltarea selectiva a retelei de sucursale ABN AMRO Bank are loc conform startegiei noastre de a combina prezenta fizica, forta de vanzari directe si un serviciu call center disponibil non stop? a afirmat Peter Weiss, presedintele ABN AMRO Romania.

Numarul unitatilor ABN AMRO Bank in Romania ajunge astfel la 17, iar numarul total al salariatilor bancii a trecut de 700. Surse din banca afirma ca, pana la finele lunii aprilie, ABN AMRO Bank va mai deschide doua unitati in tara, la Ploiesti si Constanta.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook