Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CitiFinancial n-a tinut noroc Stelei

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Steaua Bucuresti a debutat cu stangul in grupele Ligii Campionilor, fiind invinsa cu 2-1 de Slavia Praga. Acesta a fost primul meci in care pe tricourile Stelei s-a aflat sigla CitiFinancial.
 
Daca sub aspect strict fotbalistic, proaspatul parteneriat n-a coincis cu un rezultat bun pentru Steaua, sub aspect financiar colaborarea dintre divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania si clubul Steaua este una extrem de profitabila pentru echipa patronata de Gigi Becali.
 
Numai in primul din cei trei ani de contract, Steaua va incasa 1,3 milioane de euro, sumele care vor fi efectiv virate in urmatorii doi ani urmand sa fie negociate la finalul fiecarui an.
 
In schimbul banilor oferiti, CitiFinancial va avea posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe tricourile de joc ale Stelei, pe echipamentul de antrenament si de calatorie, pe autobuzul Stelei, pe biletele de meci, pe pagina de internet si in revista oficiala a clubului.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook