Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR are logo si produse noi

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Comerciala Romana si-a lansat astazi noul logo, care preia grafica si culorile Erste Bank, actionarul majoritar al BCR. O data cu schimbarea de logo au fost lansate si noi produse si servicii.
 
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea literei S colorata in rosu. Aceasta este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, dar si un element comun al tuturor subsidiarelor din grupul financiar Erste. Punctul rosu de deasupra literei S simbolizeaza o moneda care intra intr-o pusculita.
 
“Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun” afirma Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
 
O data cu aceasta schimbare, BCR lanseaza in aceasta luna si mai multe produse si servicii. Astfel, chiar de astazi este operational in Bucuresti un centru imobiliar, gandit exclusiv pentru deservirea clientilor persoane fizice interesati de finantarea investitiilor imobiliare. Tot de astazi a fost relansat designul intregului portofoliu de carduri, iar portalul bancii are functionalitati sporite, permitand solicitarea on-line de carduri si de credite.
 
In partea a doua a lunii septembrie vor fi lansate pachete de servicii si produse asociate contului curent, iar un nou centru de contact BCR va permite clientilor sa efectueze operatiuni multiple prin intermediul telefonului si al emailului.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook