Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Factoringul castiga noi adepti

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Compania de Factoring, societate din Grupul Banca Transilvania, si-a majorat cifra de afaceri in trimestrul doi cu 50 de milioane de euro. Numarul clientilor a crescut cu 20, ajungand la 160.

Comparativ cu acceasi perioada din anul anterior, ritmul de crestere in trimestrul al doilea al anului a fost de aproximativ 82%. Desi dinamica activitatii ramane una consistenta, se constata o reducere fata de ritmul de crestere inregistrat in primul trimestru – 128%.

Aceeasi tendinta se manifesta si in ceea ce priveste numarul clientilor. Daca pe primul trimestru, Compania de Factoring reusise sa atraga 38 de clienti noi, in trimestrul al doilea numarul noilor veniti nu a depasit 20.

Din numarul total de clienti, 30% sunt din Bucuresti. Compania estimeaza ca zona Moldovei va cunoaste o dezvoltare accelerata in viitorul apropiat. Din acest motiv, compania isi va muta biroul din Suceava la Iasi. “Astfel, vom putea acoperi o arie mai larga, dar intr-un rastimp mai scurt”, precizeza Valentin Chirca, CEO Compania de Factoring.

Operatiunile de factoring in lei reprezinta 90% din totalul cifrei de afaceri inregistrata de companie. Cele mai importante domenii care au contribuit la cresterea cifrei de afaceri sunt comertul si distributia de produse alimentare si bauturi precum si industria materialelor de constructii.

Alte articole din IMM

IMM

Inscrierile in Programul Start-Up Nation incep in 15 iunie

Programul Start-Up Nation, prin care firmele pot primi o finantare nerambursabila de pana la 200.000 de lei, va fi lansat pe 15 iunie. Finantarea reprezinta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile. Firmele intrate in program sunt obligate, insa, sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata si cu norma intreaga cel putin doi salariati. Citeste mai mult

Set de principii europene pentru relatia dintre banci si IMM-uri

Federatia Bancara Europeana (EBF), impreuna cu alte patru asociatii bancare europene, au stabilit un set de principii de comunicare intre intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si banci cu privire la aplicatiile de credit. Initiativa isi propune sa promoveze obtinerea unui raspuns de calitate de catre o firma in urma solicitarii de finantare. Citeste mai mult

Facebook