Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Fondurile monetare - la mare cautare si in august

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Investitorii au continuat sa-si incredinteze banii fondurilor mutuale si in august, fara insa a risca prea mult. Fondurile monetare au atras peste 60% din sumele noi investite.

Cei mai multi investitori au preferat fondurile BCR Monetar si Raiffeisen Monetar. Aproximativ 4.500 de clienti au ales ca investitiile lor sa fie administrate de cele 2 fonduri, suma totala depusa fiind de 195 milioane lei.

In schimb, fondul monetar Simfonia 1 a pierdut o buna parte din investitori. Aproape 270 de clienti au decis sa-si retraga investitia, sumele retrase fiind de 22 milioane de lei.

Fondurile de actiuni si diversificate nu au reusit nici in aceasta luna sa se faca remarcate, in ciuda faptului ca acestea isi rasplatesc clientii cu cele mai mari randamente pe anul in curs. Castigul in primele 8 luni din 2008 a ajuns chiar la 64%, cum este cazul Active Dinamic.

Performantele fondurilor mutuale pot fi analizate in detaliu in sectiunea de Comparatii Fonduri mutuale.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook