Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BNR pune in circulatie monede aniversare

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Incepand cu 31 martie, BNR pune in circulatie emisiunea numismatica ?140 de ani de la infiintarea Academiei Romane?. Emisiunea contine o moneda din aur, una din argint si una din tombac cuprat.

Tirajul emisiunii este de 570 de exemplare. Este format din 35 de monede de aur, 35 din tombac cuprat si 500 din argint.
Preturile de vanzare, care nu includ TVA si costul cutiei de ambalare, sunt urmatoarele: 850 lei pentru moneda din aur, 110 lei pentru cea din argint si 45 lei pentru cea din tombac cuprat.

Moneda din aur are valoarea nominala de 50 lei si cantareste 6,452 grame, iar cea din argint cantareste 31,103 grame si are valoarea nominala de 5 lei. Moneda din tombac cuprat are cea mai mica valoare nominala ? 1 leu si cantareste 23,5 grame.

Punerea in circulatie a monedelor se realizeaza prin ghiseele sucursalelor BNR din Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara.

Lansarea celor trei monede aniversare vine intr-un moment in care numele Academiei Romane starneste amintiri placute pentru oficialii Bancii Nationale. Nu mai departe de saptamana trecuta, guvernatorul Mugur Isarescu a schimbat, prin votul adunarii generale, calitatea de membru corespondent cu cea de membru titular al Academiei Romane.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook