Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bank of Cyprus si-a inceput activitatea in Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Bank of Cyprus si-a deschis recent sediul din Bucuresti, eveniment care marcheaza inceputul activitatii in Romania. Desi se afla abia la inceput, banca are planuri ambitioase pe piata romaneasca.
 
Pe parcursul anului 2007, Bank of Cyprus si-a propus sa deschida 5 sucursale si 2 centre pentru servicii corporate in Bucuresti. In acelasi timp isi va crea sucursale si in alte municipii, Constanta fiind primul din afara Bucurestiului. Aici vor functiona pana la sfarsitul anului o sucursala si un centru pentru servicii corporate.
 
Bank of Cyprus isi va concentra activitatea la inceput pe oferirea de servicii pentru clientii corporate si pe prestarea de servicii bancare pentru persoane fizice cu venituri ridicate. Ulterior, banca va oferi produse si servicii de private banking, scopul pe termen lung ramanand dezvoltarea unui parteneriat cu sectorul IMM.
 
Bank of Cyprus doreste sa atinga si in Romania aceleasi obiective ca in Grecia, unde astazi este cea de-a patra banca din sistem, avand 120 de sucursale si active de peste 10 miliarde de euro.
Deschiderea sediului central al bancii din Romania completeaza investitiile grupului financiar cipriot preconizate pentru Romania in 2007, dupa ce la inceputul acestui an a fost inaugurata activitatea companiei Cyprus Leasing.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook