Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Zeci de mii de romani s-au imprumutat la domiciliu

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Cu ocazia inaugurarii noului sediu central, Provident Financial a anuntat ca in cei doi ani de functionare mai mult de 50.000 clienti au contractat credite acordate de companie.

Conform directorului general al companiei, Stephen Rice, cercetarile de piata efectuate printre clienti arata ca numarul celor multumiti de serviciile Provident Financial trece de 90%. Acest lucru explica, in opinia sa, faptul ca aproximativ 50% dintre clienti solicita un nou imprumut la expirarea celui in derulare, iar 70% dintre noii clienti vin in urma recomandarilor primite de la clientii existenti.

Venitul mediu al solicitantilor de credit se situeaza intre 700 si 900 RON, iar creditul mediu trece de 1.000 RON.

Provident Financial nu furnizeaza date la Biroul de Credit si nu verifica obligatiile de plata ale solicitantilor de imprumuturi la aceasta institutie, ceea ce face posibila acordarea de imprumuturi si celor care se afla pe lista rau-platnicilor.

“Experienta din alte tari unde ne desfasuram activitatea ne arata ca multi dintre clientii nostri buni inregistreaza restante la finantatorii clasici. Modelul nostru de business ii transforma insa in clienti seriosi si responsabili”, afirma Rice.

Provident Financial este specializata in acordarea de imprumuturi de valoare mica, pe termen scurt, direct la domiciliul solicitantilor.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook