Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR isi schimba modelul de business

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR a separat complet, din aceasta saptamana, activitatea de retail de cea de corporate. In plus, s-a decis infiintarea unei banci pentru locuinte si lansarea mai multor produse si servicii noi.
 
Noul model operational pentru retail va asigura servicii atat pentru persoanele fizice, cat si pentru microintreprinderi si clientii de private banking.
 
Oferta BCR va putea fi accesata atat prin intermediul unitatilor proprii, al caror numar urmeaza sa creasca pana la aproape 700 in 2009, cat si prin intermediul canalelor alternative.
 
Noul model de unitate BCR va oferi servicii de vanzari si consultanta pe segmente de clienti, tranzactii cu numerar, efectuarea de operatiuni rapide, self-service si servicii ale expertilor din subsidiarele BCR (leasing, asigurari, etc.)
 
Totodata, banca va deschide centre specializate pentru credite ipotecare, va fi lansat serviciul de telephone banking, precum si un pachet de servicii legate de contul curent.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook