Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR isi schimba modelul de business

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR a separat complet, din aceasta saptamana, activitatea de retail de cea de corporate. In plus, s-a decis infiintarea unei banci pentru locuinte si lansarea mai multor produse si servicii noi.
 
Noul model operational pentru retail va asigura servicii atat pentru persoanele fizice, cat si pentru microintreprinderi si clientii de private banking.
 
Oferta BCR va putea fi accesata atat prin intermediul unitatilor proprii, al caror numar urmeaza sa creasca pana la aproape 700 in 2009, cat si prin intermediul canalelor alternative.
 
Noul model de unitate BCR va oferi servicii de vanzari si consultanta pe segmente de clienti, tranzactii cu numerar, efectuarea de operatiuni rapide, self-service si servicii ale expertilor din subsidiarele BCR (leasing, asigurari, etc.)
 
Totodata, banca va deschide centre specializate pentru credite ipotecare, va fi lansat serviciul de telephone banking, precum si un pachet de servicii legate de contul curent.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook