Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Semestru de exceptie pentru Piraeus Bank

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

In primele sase luni din 2007, Piraeus Bank Romania si-a crescut spectaculos volumul creditelor acordate, in special in ceea ce priveste finantarea populatiei, precum si numarul de clienti.
 
Valoarea totala a creditelor acordate de banca la sfarsitul lunii iunie a.c. se situa la 1,4 miliarde de euro, in crestere cu aproximativ 230% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acelasi ritm spectaculos de crestere s-a inregistrat si in materie de clienti noi, numarul total al acestora ajungand la 126.000.
 
Cea mai importanta crestere s-a inregistrat in zona creditelor pentru populatie. Volumul acestora s-a majorat, in numai un an, de aproximativ 8 ori, ajungand la 437 milioane de euro.
 
Cresteri mai reduse ca procent, insa mai mari de 100% s-au inregistrat in aceeasi perioada in ceea ce priveste volumul depozitelor atrase, precum si la nivel de numar de carduri emise.
 
“Aceasta este cea mai intense evolutie inregistrata intr-un an de banca noastra pe piata romaneasca. Este important sa continuam acest ritm pentru a ne atinge obiectivele ambitioase pe care ni le-am propus” a declarat Stavros Lekkakos, presedinte si CEO Piraeus Bank Romania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook