Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Volksbank iese pe piata cu carduri de credit premium

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Volksbank isi face debutul pe piata cardurilor de credit cu doua produse premium, sub sigla MasterCard. Cardurile pot fi emise in lei sau euro, avand o utilizare internationala.
 
Cardul MasterCard Silver este destinat persoanelor cu venituri mai mari de 2.000 lei sau 600 euro, iar MasterCard Gold este rezervat clientilor cu venituri de peste 6.000 lei sau 1.700 euro pe luna.
 
Dobanzile sunt de 19,75% la lei si 13,9% la euro pentru MasterCard Silver, iar pentru MasterCard Gold - 16,9% la lei si 11,9% la euro.
 
La ambele carduri, se plateste la acordare un comision de 1% din limita de credit, iar anual 30 euro.
 
Limita maxima de credit este de 15.000 lei pentru cardul Silver si respectiv 35.000 lei pentru Gold, fara a depasi 3 salarii. Suma minima lunara de rambursat este de 5% din creditul utilizat, iar perioada de gratie ajunge pana la 55 de zile.
 
Cardurile dispun de facilitati suplimentare, cum ar fi inlocuirea in regim de urgenta si asigurari de sanatate pentru calatoriile in strainatate.
 
Solicitantii trebuie sa aiba intre 18 si 70 de ani, sa primeasca salariul sau venitul intr-un cont curent la Volksbank si sa nu figureze cu restante la Biroul de Credit.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook