Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Revenirea bursei a tras fondurile de actiuni in sus

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Randamentele fondurilor de actiuni fata de inceputul lui 2009 au depasit pragul de 40%, dupa ce in 2008, din cauza scaderilor masive de bursa, pierderile se adanceau.

Cea mai buna performanta apartine fondului Active Dinamic, cu un castig de 41%. Acesta este si fondul cu cele mai mari plasamente in actiunile cotate la bursa – aproape 87%, conform informatiile publicate de AAF pentru iunie.

Acesta este urmat de Carpatica Stock, care desi investeste numai 50,6% din active in actiuni, a reusit un randament in semestrul I din 2009 de peste 30%.

Revenirea bursei face ca astfel ca randamentele obtinute in primele 6 luni din 2009 sa fie chiar de pana la 4 ori mai mari decat cele ale fondurile monetare si de obligatiuni, vedetele anului trecut.

Pe segmentul de obligatiuni, cel mai mare randament apartine fondului Orizont (cu 11,1%), iar in zona fondurilor monetare - BCR Monetar (9,16%).

Performantele fondurilor mutuale pot fi analizate in detaliu in sectiunea de Comparatii Fonduri mutuale.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook