Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Prima zi pentru Unicredit Tiriac Bank

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Fuziunea subsidiarelor HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania, anuntata in urma cu doi ani, s-a finalizat astazi prin crearea noii institutii financiare UniCredit Tiriac Bank.
 
Conducerea noii institutii si-a expimat dorinta de a incepe activitatea cu o viziune noua de abordare a clientelei, atat persoane fizice cat si juridice, produse si servicii la standarde internationale si o extindere a retelei teritoriale.
 
Noua banca inglobeaza punctele tari ale celor trei foste institutii de credit. Astfel, noua banca va beneficia de parteneriatele puternice ale HVB Bank cu companiile mari si multinationale, de portofoliul mare de clienti persoane fizice si IMM ale Bancii Tiriac precum si de relatiile cu companiile mici si mijlocii, punctul forte al UniCredit Romania.
 
"Suntem in masura sa spunem ca, dincolo de finantare si de managemantul activelor, o relatie solida intre o banca si un client poate fi construita pe corectitudine si incredere reciproca. Intr-un mediu puternic competitiv cum este piata bancara, diferenta va fi facuta de calitatea serviciilor, iar Unicredit Tiriac Bank va pune accentul pe consultanta inainte de vanzare" a declarat presedintele executiv al noii banci, Rasvan Radu.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook