Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carpatica Asset Management relaxeaza comisioanele de rascumparare

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Investitorii fondurilor Carpatica vor fi taxati la retragere cu maximum 3% pentru fondul de actiuni si 1% pentru cel mixt. Noile niveluri intra in vigoare de la 3 iulie.

In cazul fondului de actiuni Carpatica Stock, comisionul de rascumparare a fost redus de la un maxim de 10% la 3%, pentru retragerile din primele 90 de zile de la subscriere.

Daca perioada de detinere este cuprinsa intre 90 si 180 zile atunci comisionul de rascumparare scade la 1,5%. Plasamentele pe piata de capital ale acestui fond depasesc 50% din portofoliu.

Pentru fondul diversificat Carpatica Global s-a decis reducerea comisionului de la 3% la 1%. Acesta se va aplica pentru iesirile efectuate pana in 45 de zile de la subscriere, dupa aceasta perioada retragerile fiind gratuite. Fondul detine mai putin de 10% din active in actiuni.

De asemenea, transferul unitatilor de fond de la Carpatica Stock la Carpatica Global nu se comisioneaza daca perioada detinerii unitatilor de fond este mai mare de 150 zile.

“Prin reducerea semnificativa a comisioanelor de rascumparare oferim o flexibilitate mai ridicata a resurselor financiare pe care investitorii le plaseaza in fondurile noastre”, a explicat directorul general al Carpatica Asset Management, Florentina Neamtu.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook