Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Spoturile ABN AMRO Bank revin pe TV

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

Pe 14 aprilie, reprezentantii ABN AMRO Bank si CNA au avut o intalnire, in care au solutionat problemele legate de promovarea creditelor bancii pe posturile TV.

?Ca urmare, campania de promovare a ABN AMRO Bank respecta dispozitiile Legii publicitatii, ale Codului Audiovizualului si ale Legii 289/2004 ( n.r. -privind contractele de credit de consum)?, se arata in comunicatul transmis de Consiliul National al Audiovizualului (CNA).

Directorul de marketing al ABN AMRO, Raluca Mandache, afirma ca s-a agreat ca reclama la creditul ipotecar sa ramana neschimbata. ? Singura modificare apare in cadrul spotului la creditul pentru nevoi personale, unde mai indicam o sursa de informare pentru client ?. Astfel, pe langa numarul de telefon de la call-center-ul bancii, va fi afisata pe ecran si adresa de web - www.abnamro.ro.

Spoturile ABN AMRO Bank au fost suspendate pe 4 aprilie de catre CNA pe motiv ca nu prezinta costurile complete ale produselor si fac reclama inselatoare. Reprezentantii bancii au contestat decizia, precizand ca reclamele nu fac referire la costul produselor.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

BNR pledeaza pentru o legiferare echilibrata in sistemul bancar

BNR pledeaza pentru un sistem de legiferare care sa mentina un echilibru intre drepturile si obligatiile partilor contractuale. In plus, aceasta sustine ca bancile trebuie sa isi intensifice eforturile in sensul educarii financiare a propriilor clienti, iar acestia din urma sa isi asume responsabilitatea in momentul in care iau un credit. Citeste mai mult

Rata creditelor neperformante a ING Bank a continuat sa scada in 2017

Rata creditelor neperformante a ING Bank a scazut de la 3,6% in 2016 la 3,3% in 2017, potrivit reprezentantilor bancii, aceasta situandu-se sub media pietei de 6,4% conform datelor BNR. Nivelul provizionelor a urcat cu 5 milioane lei in 2017 fata de anul anterior, pana 97 milioane lei, ca urmare a cresterii portofoliului de credite. Citeste mai mult

Facebook