Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Hackerii revin cu atacuri de phishing asupra clientilor Millennium Bank

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Millennium Bank au fost tinta unui nou atac de phishing. Acestia erau indrumati sa-si introduca datele personale, pe motiv ca s-ar imbunatati securitatea serviciului de internet banking.

Noua tentativa este similara celei din saptamana anterioara. Linkul care trebuia accesat nu trimite insa la portalul bancii, ci la mai multe pagini care preiau elementele de identificare vizuala ale site-ului original, precum sigla sau detaliile de formatare generala.

„Efectele recesiunii se resimt tot mai puternic si in Romania. In aceste conditii, autorii de phishing autohtoni cauta surse noi pentru a-si rotunji veniturile, speculand astfel si identitati comerciale ale jucatorilor recent veniti pe piata de e-banking”, a declarat Alexandru Catalin Cosoi, senior AntiSpam and AntiPhishing Researcher, la BitDefender.

Printre recomandarile BitDefender adresate utilizatorilor care folosesc serviciile de e-banking se numara:
             • sa nu raspunda solicitarilor legate de actualizarea informatiilor trimise prin astfel de mesaje. Mesajele din partea institutiilor financiare sunt personalizate si nu fac obiectul unei expedieri in masa, acestea fiind cel mai adesea trimise prin serviciile de posta sau de curierat, si nu prin e-mail;
            • sa nu furnizeze date confidentiale prin intermediul unor pagini web online sau trimise ca anexa la mesaje;
            • pentru prevenirea furtului de date confidentiale si a sumelor din conturi, sa instaleze programe de securitate care sa includa module antispam, antiphishing si antimalware.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook