Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit: rambursare fara comision pana la 31 martie

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

UniCredit Tiriac Bank precizeaza ca in cazul clientilor nemultumiti de majorarea comisionului de administrare lunara la 0,5% termenul pana la care rambursarea anticipata este gratuita este 31 martie.

Informatia a fost transmisa catre www.conso.ro de Directia de Comunicare din cadrul centralei bancii si poate fi invocata de clienti la oricare din unitatile din teritoriu, care au fost la randul lor atentionate in legatura cu decizia conducerii bancii.

Precizarea a fost necesara avand in vedere ca mai multi clienti au reclamat faptul ca, la unitati li se percepea in continuare comisionul de rambursare anticipata, in ciuda deciziei centralei bancii. Altii au fost informati verbal sau telefonic, la ghiseele bancii sau chiar la Info Center – numarul de telefon de contact, ca data pana la care se putea face rambursarea anticipata fara plata vreunui comision ar fi fost 31 ianuarie sau 15 februarie.

Directia Comunicare din cadrul UniCredit Tiriac Bank recomanda tuturor celor care s-ar mai putea confrunta cu probleme de acest gen sau diferite, sa se adreseze in scris la adresa de email feedback@unicredit.ro

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook