Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania premiaza bucurestenii

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Transilvania desfasoara o campanie de promovare a produselor sale pe raza municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov.
 
Campania „Zilele Bancii Transilvania in Bucuresti” se desfasoara pana la 12 mai 2007. Cei care vor deveni clienti ai bancii in aceasta perioada vor fi inscrisi automat in tragerea la sorti pentru marele premiu de 10.000 euro, echivalent in lei.
 
De asemenea, bucurestenii pot participa si la concursurile organizate la Radio Guerrilla unde castigatorii pot fi mai bogati cu 100 lei, pe card sau sub forma unui voucher pentru consumatie la BT Cafe Bucuresti.
 
“Capitala este o piata cheie pentru dezvoltarea Bancii Transilvania. Tocmai de aceea, o astfel de campanie, care are loc doar în Bucuresti, demonstreaza atentia pe care o acordam celui mai important centru economic ­al tarii” precizeaza Andrei Dudoiu, director executiv la Banca Transilvania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook