Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cardurile BRD acumuleaza castiguri la cumparaturi

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD a lansat cardul de credit Punct Card ce ofera o limita de pana la 20.000 lei si puncte valorice in cazul folosirii acestuia la plata cumparaturilor la comercianti, pe internet sau la POS.
 
Fiecare leu cheltuit cu cardul BRD la orice comerciant se transforma intr-un punct. In cazul in care plata se face la unul dintre comerciantii parteneri, fiecare leu aduce pana la 2,5 puncte, in functie de valoarea totala a tranzactiei.
 
Punctele pot fi folosite ulterior pentru plata cumparaturilor realizate la magazinele partenere, Leonardo, Domo, Praktiker, Diverta, Agip Romania, Meli Melo si magazinul Bamboo, fiecare 1.000 puncte valorand 5 lei.
 
BRD ofera pentru Punct Card o perioada de gratie fara dobanda de pana la 60 zile pentru platile realizate la comercianti. In cazul in care cardul este folosit pentru retragere numerar sau se depaseste perioada de gratie, se va aplica o dobanda de 22%.
 
Suma minima de plata este de 25 lei in cazul in care soldul creditului este de pana la 1.000 lei, si ajunge gradual la 500 lei in cazul in care s-au folosit intre 5.000 si 20.000 lei din linia de credit.
 
Obtinerea unei linii de credit cu Punct Card atasat presupune plata unui comision de intocmire dosar de 0,2% din suma solicitata iar ulterior se va percepe un comision de gestiune in valoare de 0,5 euro lunar.
 

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook