Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

VISA devine partener exclusiv FIFA din 2007

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 
Joseph Blatter (FIFA) si Christopher Rodrigues (Visa) Joseph Blatter (FIFA) si Christopher Rodrigues (Visa)

Incepand din 2007, VISA International va deveni partener exclusiv FIFA, la categoria ? servicii financiare ?. Compania va sponsoriza o gama larga de competitii, inclusiv Cupa Mondiala.

Implicarea Visa va incepe in ianuarie 2007 si va continua pana in 2014. De-a lungul acestei perioade, compania va sustine o serie de evenimente si competitii, printre care Cupa Confederatiilor FIFA, Cupa Mondiala FIFA pentru Cluburi, Cupa Mondiala FIFA ? U20, Cupa Mondiala FIFA Interactive, Cupa Mondiala FIFA pentru Fotbal pe Plaja, Cupa Mondiala Feminina FIFA ? U20 si Cupa Mondiala FIFA Futsal.

? Acest parteneriat ne va permite sa le aducem detinatorilor de carduri programe, care sa atinga pasiunea lor pentru acest joc, atat la nivel mondial, cat si local ?, a declarat Christopher Rodrigues, presedinte Visa International.

La CM de Fotbal din 2006, partenerul oficial FIFA la categoria ? servicii financiare ? este MasterCard. Compania a sponsorizat continuu competitia, incepand cu World Cup 1994 din Statele Unite.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook