Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania reintra in atentia phisherilor

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Banca Transilvania a fost astazi vizata de un atac de phishing. Oficialii BT nu au date despre eventuali clienti pagubiti si afirma ca site-ul de pe care s-a lansat atacul a fost blocat dupa doua ore.

Atacul a constat in transmiterea unui email cu subiectul “BT Mesaj nou – 6636”, prin care utilizatorilor de internet li se cerea sa isi actualizeze semnatura electronica si datele de contact.

Linkul de acces rapid parea sa duca catre aplicatia de internet banking a bancii, insa in realitate era directionat catre site-ul celor care doreau sa obtina informatiile in baza carora sa poata sa aiba apoi acces la conturile clientilor inselati.

La solicitarea Conso.ro, oficialii Bancii Transilvania ne-au declarat ca “este foarte important ca persoanele care primesc aceste emailuri sa inteleaga ca nu sunt transmise de Banca Transilvania. Banca nu transmite prin email informari sau solicitari legate de aplicatia de internet banking BT 24 si nu solicita niciodata accesarea adreselor URL sau a anumitor linkuri”.

Oficialii BT afirma ca acest atac este unul izolat, venit la o distanta de timp destul de mare fata de cel precedent si recomanda clientilor sa nu acceseze linkuri primite in cadrul unor emailuri nesolicitate, sa nu acceseze sau sa descarce atasamente cuprinse in asemenea emailuri si sa nu salveze elementele de autentificare ale aplicatiei de internet banking in memoria calculatorului.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook