Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MKB Romexterra Bank vrea peste 1% cota de piata

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Noii actionari ai Romexterra Bank au decis schimbarea numelui bancii, au separat conducerea administrativa de cea executiva si au impus o strategie ambitioasa de crestere pe termen mediu si lung.
 
Maghiarii de la MKB Bank, actionarul majoritar al Romexterra Bank au decis de curand schimbarea numelui bancii in MKB Romexterra Bank.
 
In plus, conducerea administrativa a fost separata de cea executiva. Consiliul de administratie al bancii va fi compus din cinci membrii, dintre care doi sunt reprezentanti ai conducerii executive a Bayerische Landesbank, actionarul majoritar al MKB Bank. Presedinte al Consiliului de administratie a fost desemnat Tamas Erdei, care detine functia de presedinte si director executiv la MKB Bank. Conducerea executiva a bancii va fi asigurata de presedintele executiv Adrian Radu si de vicepresedintii executivi Magdalena Manea si Adrian Preda.
 
Actionarii MKB Romexterra Bank doresc ca la finele anului 2007, cota de piata detinuta sa depaseasca 1%, fata de 0,8% la sfarsitul anului 2006. In acest an, banca se va axa in principal pe servicii pentru IMM si populatie. Strategia va fi sustinuta de o dezvoltare intensiva a produselor si a retelei de distributie.
 
Numarul unitatilor bancii va spori in 2007 cu 35, ajungandu-se astfel la un total de 96 la finele anului si la o prezenta in toate judetele tarii. Reteaua de ATM a bancii se va majora cu 150 noi aparate - pana la 326 si va fi realizata upgradarea acestora la standardul EMV pentru acceptarea cardurilor cu cip.
 
Pana in anul 2010, banca isi propune o crestere semnificativa a cotei de piata. Conform strategiei pe termen lung, banca intentioneaza extinderea retelei teritoriale pana la 150 unitati la nivel national. In consecinta, banca isi propune sa detina pana atunci un numar de 70.000 clienti corporatisti, inclusiv IMM, precum si 700.000 clienti persoane fizice.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook