Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Magazinele online intra in concurs

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Gala Premiilor eCommerce 2009 a dat startul testelor asupra magazinelor online inscrise in competitie. Juriul va analiza 95 de elemente esentiale pentru desfasurarea unei activitati comerciale online. 

Editia aceasta a Galei vine cu o noutate, implicand si consumatorul obisnuit in procesul de desemnare a celor mai bune magazine online. In acest sens, a fost introdus un juriu paralel celui format din specialisti, alcatuit doar din utilizatori online.

Cei 63 de comercianti inscrisi vor primi si de aceasta data o comanda falsa pe care o vor onora, fara a stii ca este facuta de membrii Galei. Comanda va fi insa refuzata la livrare, potrivit lui Andrei Radu, organizatorul Galei si directorul Link 2 eCommerce.

Aceasta are scopul de a testa profesionalismul comerciantilor, respectarea termenelor de livrare, promptitudinea si amabilitatea personalului de vanzari.

Totodata vor fi efectuate o serie de teste de uzabilitate, menite sa reliefeze principalele obstacole pe care le intampina consumatorii atunci cand vor sa cumpere online.

Jurizarea se va incheia pe 12 octombrie 2009, iar Gala Premiilor eCommerce va avea loc pe 20 octombrie 2009.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook