Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Magazinele online intra in concurs

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Gala Premiilor eCommerce 2009 a dat startul testelor asupra magazinelor online inscrise in competitie. Juriul va analiza 95 de elemente esentiale pentru desfasurarea unei activitati comerciale online. 

Editia aceasta a Galei vine cu o noutate, implicand si consumatorul obisnuit in procesul de desemnare a celor mai bune magazine online. In acest sens, a fost introdus un juriu paralel celui format din specialisti, alcatuit doar din utilizatori online.

Cei 63 de comercianti inscrisi vor primi si de aceasta data o comanda falsa pe care o vor onora, fara a stii ca este facuta de membrii Galei. Comanda va fi insa refuzata la livrare, potrivit lui Andrei Radu, organizatorul Galei si directorul Link 2 eCommerce.

Aceasta are scopul de a testa profesionalismul comerciantilor, respectarea termenelor de livrare, promptitudinea si amabilitatea personalului de vanzari.

Totodata vor fi efectuate o serie de teste de uzabilitate, menite sa reliefeze principalele obstacole pe care le intampina consumatorii atunci cand vor sa cumpere online.

Jurizarea se va incheia pe 12 octombrie 2009, iar Gala Premiilor eCommerce va avea loc pe 20 octombrie 2009.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook