Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Biroul de Credit dubleaza tarifele pentru public

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

De la 1 februarie, persoanele care doresc sa-si verifice propria situatie in baza de date a Biroului de Credit vor trebui sa plateasca 6 lei pe solicitare, fata de 3 lei cat era anterior.
 
Taxa se aplica incepand cu cea de-a doua solicitare dintr-un an. Prima cerere este in fiecare an gratuita, potrivit legii.
 
Conducerea institutiei motiveaza dublarea tarifului prin costurile ridicate aferente acestui serviciu. "Actuala valoare acopera partial costurile necesare eliberarii situatiei inscrierii. Sa nu uitam ca prima eliberare este gratuita si ca sunt putine persoane care fac a doua solicitare. In 2007, numarul acestora s-a ridicat la aproximativ 500", a declarat pentru www.conso.ro, Serban Epure, directorul general al Biroului de Credit.
 
Persoanele fizice care doresc sa afle daca sunt inscrise in baza de date a Biroului de Credit sau sa cunosca detaliile cu care figureaza in baza de date, pot inainta o cerere in acest sens catre institutie, prin posta sau e-mail. In cazul cererilor venite prin posta,  raspunsul va fi returnat in acelasi mod, costul trimiterii fiind suportat de catre solicitant.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Ce se intampla cu dobanzile la creditele de nevoi personale?

In ciuda scaderii accentuate a dobanzilor la depozite si pe piata interbancara, creditele de nevoi personale continua sa aiba costuri impovaratoare. Doar cateva banci ofera pe piata locala astfel de imprumuturi in lei cu o dobanda anuala efectiva (DAE) sub 10% pe an. Citeste mai mult

Solutionarea alternativa a litigiilor, absenta de pe site-urile multor banci

Clientii nemultumiti de relatia cu banca au la indemana destul de putine mijloace pentru a-si putea face dreptate. Si acelea le raman de multe ori necunoscute, avand in vedere ca sunt insuficient promovate. Este si cazul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), releva o analiza realizata de Conso.ro. Citeste mai mult

Facebook