Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Raiffeisen Online se autentifica prin cardul cu cip

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Raiffeisen Bank a lansat pe piata un card de credit cu cip multifunctional care permite si accesul la serviciul de internet banking. Banca ofera gratuit si dispozitivul de autentificare si cardul.

Pentru clientii care folosesc numai serviciul de internet banking, fara a avea un card de credit, banca ofera un card cu cip special, astfel incat acestia sa poata folosi imediat aceasta metoda de autentificare.

Pe parcurs, intreg portofoliul de carduri Raiffeisen Bank va trece pe tehnologia cu cip, astfel ca nu va mai fi necesar un card care sa fie folosit doar la autentificare in online.

“Cardul cu cip ofera mai multa securitate tranzactiilor efectuate prin card (cumparaturi, retrageri numerar), cat si o metoda mult mai robusta de autentificare pentru utilizatorii Raiffeisen Online, pentru ca informatiile inregistrate pe acest card nu pot fi copiate, asa cum se poate intampla in cazul traditionalei benzi magnetice”, a declarat Gheorghe Bidea, director Operatiuni Carduri, Raiffeisen Bank.

Inainte, accesarea on-line a contului se facea doar prin introducerea unor informatii statice, precum codul de utilizator, parola si doua cifre de pe cardul de debit.

Clientii Raiffeisen Online pot primi pe loc si gratuit cardul cu cip si cititorul de card, in oricare agentie Raiffeisen Bank.

“Am preferat acest dispozitiv, unic pe piata, altor dispozitive de autentificare (token, digipass) si pentru ca nu are dezavantajele legate de timpul lung de inlocuire in cazul deteriorarii sau pierderii. De asemenea, in astfel de situatii, costurile sunt mult mai mici pentru clienti si exista stocuri in agentii, astfel incat sa poata fi inlocuite rapid”, a explicat Gheorghe Bidea.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook