Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Alro Slatina raporteaza un profit net mai mare cu 85%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Profitul net al Alro Slatina (ALR) a urcat cu 85% in primul trimestru al anului fata de perioada similara din 2009, depasind 50 milioane lei, pe fondul rezultatului operational bun.

Profitul operational a fost de 80 milioame lei, compensand astfel pierderile din activitatea financiara de 18 milioane lei. Anul trecut, situatia era inversa, compania afisand pierderi operationale de 8,4 milioane lei si un profit financiar de peste 35 milioane lei.

Un aport important la obtinerea acestor rezultate in primul trimestru din 2010 l-au avut vanzarile, care au crescut cu 6,5%, cumuland astfel venituri de 414 milioane lei.

“Aceste rezultate confirma ca am luat masurile potrivite in vederea asigurarii viabilitatii companiei. Vom continua sa monitorizam piata internationala de aluminiu pentru a ne adapta rapid la schimbarile care pot aparea”, a declarat vicepresedintele Alro, Marian Nastase.

Compania producatoare de aluminiu a continuat programul de reducere a costurilor cu materiile prime si alte materiale, de la 141 milioane lei in primul trimestru din 2009 la 130 milioane lei in acest an.

Pe de alta parte, in ultima parte din 2009 a fost repornita rafinaria Alum Tulcea, care asigura alimentarea companiei cu aluminiu, facilitand astfel procesul de productie a aluminiului.

Pentru 2010, Alro a bugetat un profit net in valoare totala de 170 milioane lei si un program investitional de 45 milioane lei.

Evolutia cotatiilor ALR la BVB poate fi urmarita pe Conso in sectiunea Investitii.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook